و اکنون ما مانده ایم ویک راه ناتمام

34 Best Instagram Bots & Automation Tools of 2020

Sensei اجتماعی

Social Sensei همه چیز در جذب نوع دنبال کننده های اینستاگرام است که واقعاً قصد دارند به کاری که شما در محتوای خود قرار داده اید اهمیت دهند. آنها همچنین می خواهند به شما کمک کنند که در نهایت تعامل خود را افزایش داده و همچنین به صورت معتبر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

Social Sensei یک آزمایش آزمایشی 5 روزه سخاوتمندانه دارد ، بنابراین شما واقعاً قادر خواهید بود با آنها و نحوه عملکرد خدمات آنها آشنا شوید. آنها ادعا می کنند که می توانند شما را با افراد واقعی که قصد دارند برای حساب شما به دنبال کنندگان واقعی تبدیل شوند ، ارتباط برقرار کنند.

آنها می خواهند شما مخاطبان خود را با محتوای خود جذب کنید و آنها بقیه را انجام می دهند.

ماهگرام

ماهرگرام می گوید بهترین ابزار اینستاگرام برای کاربران اینستاگرام است که درباره تعامل آنها جدی هستند. همچنین می گوید برای کسانی که مشاغل کوچک را که نیاز به ارتقاء در غول رسانه های اجتماعی دارند عالی است.

Mahergram می تواند به طور خودکار تمام کارهای روزمره را از ارسال و اظهار نظر تا پسندیدن ، دنبال کردن و ارسال مجدد به شما کمک کند. همچنین گزارش پیشرفته و همچنین پیامهای مستقیم خودکار را ارائه می دهد.

آنها یک چت باکس دارند که به شما امکان می دهد با یک نماینده خدمات مشتری ارتباط برقرار کنید ، همچنین می تواند در صورت نیاز به شما در مدیریت بیش از یک اکانت اینستاگرام کمک کند.

اینستاواست

Instavast نوعی از ربات اتوماتیک است که می خواهید با استفاده از اینستاگرام خود از آنها استفاده کنید اگر می خواهید در پست های خود مشغول ارگانیک شوید.

آنها مجموعه کاملی از ابزارهای بازاریابی اینستاگرام را ارائه می دهند که شامل مواردی مانند دلخواه اتوماتیک ، اظهار نظر ، دنبال کردن و پیام های مستقیم است.

Instavast یک آزمایش سه روزه رایگان ارائه می دهد ، بنابراین می توانید قبل از خرید امتحان کنید. می توانید رشد اینستاگرام خود را به صورت خودکار با Instavast تنظیم کنید و طی چند دقیقه با آنها شروع به کار کنید. اگر می خواهید تعامل سریع و ساده انجام شود ، این نوع ربات است که می خواهید برای آن اقدام کنید.

آژانس سارا

آژانس سارا ادعا می کند که قادر است اینستاگرام شما را هر چهل برابر سریعتر از ربات معمولی اینستاگرام بزرگ کند - و با قضاوت بر اساس بررسی ها ، ما تمایل داریم که به آنها ایمان داشته باشیم.

می توانید بلافاصله با وارد کردن آدرس ایمیل خود ، یک آزمایش رایگان را با آنها شروع کنید ، و اگر به دنبال ثبت نام یک سرویس هستید ، آنها فقط با 9.99 دلار شروع می شوند.

آنها وقتی می خواهند استراتژی درگیر کردن اینستاگرام خود را تغییر دهند ، توپ را در دادگاه شما نگه می دارند ، بنابراین می توانید دقیقاً دقیقاً چه کسی را هدف قرار دهید و ربات آنها تا چه اندازه مفید باشد. همچنین می توانید تعداد نامحدودی حساب را با این افراد مدیریت کنید.

BigBanGram

BigBanGram نوع خدماتی است که در کل شش سرویس ربات اینستاگرام را در یک مورد دارد ، این بدان معناست که این یک ربات شما در اینستاگرام است برای همه چیزهایی که هنگام اتوماسیون حساب خود نیاز دارید.

آنها راهی سریع و ایمن برای تبلیغ اکانت اینستاگرام شما هستند و حتی می توانید برای سه روز به قیمت 1 دلار آنها را امتحان کنید. اگرچه این یک آزمایش رایگان نیست ، اما هنوز هم کاملاً منطقی است.

آنها حتی برای هر مشتری جدیدی که تا پایان ماه مه ثبت نام کرده اند ، یک هدیه استقبال ارائه می دهند ، بنابراین برای بررسی بیشتر به وب سایت خود بروید.

AI رشد می کند

اگر کامپیوتر دارید ، می توانید از AI Grow استفاده کنید. این ربات پیشرفته می داند که چگونه باهوش تر کار کنید ، نه سخت تر برای رشد اینستاگرام خود برای شما. آنها در وب سایت خود یک جعبه چت کاربر پسند دارند تا بتوانید با شخصی که از همان ابتدا به شما کمک می کند ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این ، AI Grow یک آزمایش پنج روزه رایگان دارد تا بتوانید نسبت به آنچه ارائه می دهند ، احساس خوبی کسب کنید. آنها دارای برنامه ریزی هوشمندانه برنامه ریزی ، مشارکت ساده و چهره های رشد هوشمندانه هستند تا کل فرایند را بسیار ساده تر انجام دهند.

کاپیتان اجتماعی

مانند Follow Adder ، SocialCaptain یکی دیگر از بسترهای اصلی در دنیای ربات های اینستاگرام است که می داند در مورد تعامل با اینستاگرام شما چه کاری انجام می دهند.

آنها نه تنها تمام موارد اساسی برای اینستاگرام را خودکار می کنند ، بلکه شما را با یک مدیر حساب شخصی متصل می کنند.

این امر باعث می شود کل روند بسیار شخصی تر شود و همچنین به این معنی است که آنها می توانند به شما کمک کنند استراتژی خود را در جایی تنظیم کنید که افراد صحیح را به صفحه شما بیابید.

SocialCaptain نوع شرکتی است که شما از طرف خود می خواهید زیرا به خوبی در بازی اینستاگرام آگاهی دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی