و اکنون ما مانده ایم ویک راه ناتمام

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

Getting RPA Right the First Time - DevOps.com

سازمانها از انواع و اندازه ها به منظور اتوماسیون مدیریت مالی و سایر کارهای فشرده ساز به فناوری روی می آورند. امروز ما می توانیم کارهایی را که حتی تصور نمی کردیم فقط یک دهه قبل انجام دهیم ، به طور خودکار انجام دهیم. و ، در حالی که ادارات مالی اغلب یکی از آخرین کسانی که به صورت خودکار انجام می شود ، اخیراً در این زمینه اقداماتی را انجام داده اند و فناوری های جدیدی همچون اتوماسیون فرایند روباتیک (rpa) و هوش مصنوعی (AI) را اتخاذ کرده اند.

مدیریت مالی ، با فرآیندهای مبتنی بر قوانین ، از نظر ایده آل برای این فناوریهای نوین و نوآورانه مناسب است. تقاضا برای خدمات بهتر و دقیق تر با هزینه کمتر و دید فاکتور برای گزارشگری مالی و عملیاتی در زمان واقعی ، ادارات مالی رانندگی است که به سمت هوش مصنوعی و انواع دیگر اتوماسیون مانند اتوماسیون AP روی آورند.

اما در واقع منظور از بخش های مالی و rpa برای بخش های مالی چیست؟ چگونه باید با این فناوریهای جدید مقابله کنیم؟ در این وبلاگ ، من از شش زمینه اصلی به بررسی دقیق تر موضوع خواهم پرداخت.

1- اتوماسیون فرآیند رباتیک برای ماندن است

rpa که به یک ابزار اتوماسیون به طور کلی پذیرفته شده است ، برای پردازش فاکتورها ، رسیدگی به آشتی ، داده های ورودی به سیستم ها و انجام سایر کارهای معمول مدیریت مالی استفاده می شود. این فناوری با ارائه راندمانهای کلیدی و صرفه جویی در هزینه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در همان زمان ، بازار بالغ شده است. قیمت نرم افزار پایین است ، تخصص زیادی در مورد PDK وجود دارد و تجربیات کاربران با فناوری مثبت بوده است. با توجه به همه اینها ، ما پیش بینی می کنیم که طی یک دهه آینده اکثریت عظیمی از مشاغل متوسط ​​و بزرگ از یک روش یا روش دیگر از rpa استفاده می کنند.

اما آیا سرانجام هوش مصنوعی جایگزین این روبات های نرم افزاری "ناشایست" خواهد شد؟ پاسخ نه. هم rpa و هم AI نقش خود را در یک سازمان دارند و یکدیگر را تکمیل می کنند. روبات های نرم افزاری خستگی ناپذیر کار می کنند ، با استفاده از داده های دیجیتالی ساخت یافته برای انجام کارهای روزمره ای که برای انجام آنها آموزش دیده اند. هوش مصنوعی برای ایجاد قوانین ، طبقه بندی و آموزش داده های مورد استفاده توسط اتوماسیون rpa از انواع مختلف داده استفاده می کند و داده ها را به فرمت هایی تغییر می دهد که می تواند rpa و سایر نرم افزارهای تجاری بدانند.

در مقابل ، rpa با کمک به جمع آوری حجم داده هایی که این فناوری هوشمند برای تهیه الگوهای و قوانین به آن نیاز دارد ، از AI پشتیبانی می کند.

2. تعامل با ماشین آلات در حال تغییر است

رابط کاربری جدید ، که شامل هوش مصنوعی است ، در حال تغییر شیوه برقراری ارتباط با ماشین ها هستند. ما به عنوان مصرف کننده عادت کرده ایم که از کنترل گفتار برای کنترل برنامه های تلفن همراه خود عادت کنیم ، و به عنوان کاربران تجاری شروع به مطالبه قابلیت های مشابه و قابلیت استفاده از نرم افزارهای تجاری می کنیم.

به عنوان مثال ، با کمک دستیاران دیجیتال و chatbot ها ، کاربران تجاری می توانند با یک نرم افزار به صورت انسانی تر و تعاملی تعامل برقرار کنند. کاربر به جای اینکه به صورت دستی به سیستم وارد شوید و پرس و جوهایی ایجاد کند تا مشکل پرداخت مشتری را تشخیص دهد ، کاربر می تواند از طریق گفتار همان اطلاعات را از دستیار دیجیتال دریافت کند.

برنامه های سلف سرویس که در هر کجا در دسترس هستند ، در هر زمان رواج بیشتری پیدا می کنند و می توان انتظار داشت این روند ادامه یابد. ما پیش بینی می کنیم که بیشتر درخواست های معمول برای اطلاعات مربوط به مدیریت مالی توسط یک chatbot در آینده انجام خواهد شد. هرچه زمان پاسخگویی به درخواستها سریعتر شود ، متخصصان امور مالی قادر خواهند بود تمرکز خود را به سمت کارهایی که نیاز به تخصص و تجربه خاص آنها دارد ، تبدیل کنند.

3. دیجیتالیزه کردن فرآیندهای داخلی

سازمانها باید به منظور پشتیبانی از طرحهای دیجیتالی سازی ، فرایندهای داخلی خود را تجدید و خودکار کنند. معاملات بصورت واقعی ، از طریق سوار Uber ، خرید در فروشگاه راحتی صندوق دار آمازون یا سپرده گذاری یا برداشت در یک بانک ، به عنوان مثال ، در زمان واقعی نیز برای استفاده توسط امور مالی برای پرداخت ها ، تشخیص درآمد یا مدیریت موجود است. تراز حساب . این تبادل داده در زمان واقعی برای اتوماسیون فرآیندهای داخلی و گزارش دهی بسیار مهم است.

در عین حال ، هرچه تجارت بیشتر و دیجیتالی تر می شود ، امور مالی دیگر نمی توانند برای حفظ رویه های قدیمی منعقد شوند. این روزها غیرقابل قبول است ، به عنوان مثال ، برای گزارش درآمدهای ماه گذشته ، تازه در نیمه ماه در ماه آینده در دسترس قرار گرفت. برای رسیدگی به این موضوع ، وزارت دارایی باید در پالایش فرآیندهای تجاری فعلی و همچنین توسعه کارهای جدید از نزدیک درگیر شود تا بتواند از دیجیتالی شدن پشتیبانی و بهره مند شود.

4- داده ارز جدید است

علاوه بر کمک به مشاغل ، اقدامات خود را بر اساس دانش هدایت می کند ، داده ها به آنها کمک می کند تا فرایندها را به صورت خودکار انجام دهند. شرکت هایی که می توانند داده های خود را برای بهینه سازی عملیات یا ایجاد خطوط جدید کسب و کار به کار گیرند ، موفق خواهند شد. اما بنگاه ها باید نسبت به داده های شکسته ، ناقص یا نادرست که می توانند به فرآیندهای شکسته و اطلاعات نادرست منجر شوند ، احتیاط کنند.

هر گونه مشکلی در مورد داده ها اغلب هنگام استفاده از آن برای اتوماسیون و گزارش دهی آشکار می شود. مهم است که به منظور بهبود داده های خود به جمع آوری داده ها توجه کنید. انواع داده های مختلف باید صاحبان مسئولیت کیفیت آن داده ها و فرآیندهای استفاده شده برای حفظ آن را داشته باشند.

5- خود را به یک فناوری قفل نکنید

هیچ فناوری واحد پاسخی را ارائه نمی دهد. هدف از اتخاذ هر فناوری جدید باید پشتیبانی از یک هدف تجاری گسترده تر باشد ، از جمله بهبود گزارشگری ، افزایش اتوماسیون و فرآیندهای نرم و صاف یا فراهم کردن قابلیت استفاده بهتر. به عنوان یک قاعده کلی ، سرمایه گذاری باید در اتوماسیون و هوش انجام شود - نه در هر فناوری واحد. دلیل این امر این است که فن آوری های جدید می آیند و می روند ، و در یک بازار در حال تحول ، دشوار است حدس بزنید که طی 5 سال آینده کدام فناوری برتر خواهد بود.

6. به طور مداوم آزمایش کنید

هنگام اجرای فن آوری های جدید و نوآورانه ، قواعد مختلفی نسبت به فن آوری های مستقر اعمال می شود. شما نمی توانید یک سال پس از شروع پروژه به یک درس آموخته شده اعتماد کنید. در عوض ، شما باید با فناوری ها و خدمات مختلف به صورت تدریجی و از طریق سرمایه گذاری های کوچک آزمایش کنید. ظهور رایانش ابری این امکان را به ما می دهد که همین کار را انجام دهیم ، و همین امر باعث کاهش قیمت ها نیز می شود. به عنوان مثال ، می توانید ابزارهای بی شماری رایگان را به صورت آنلاین برای آزمایش هوش مصنوعی پیدا کنید و تنها هزینه ای که دارید ، مدت زمانی است که برای کار روی آن صرف می کنید.

توسعه به طور تکرار و در چرخه های کوتاه اتفاق می افتد. استفاده از یک فناوری جدید ، ما را مجبور می کند تا با انجام ، اشتراک گذاری اطلاعات و همکاری در مرزهای سازمانی ، یاد بگیریم. Crowdsourcing به ما این امکان را می دهد تا به دانش فنی یک مجموعه تخصصی جهانی بپردازیم تا بتوانیم مشکلاتمان را با هزینه و کارآمد حل کنیم. توسعه یک فرآیند مستمر است و در عین حال به سازمانها و عملیات کمک می کند تا تکامل یابند.

فن آوری های جدید ما را قادر می سازد تا به موارد عالی برسیم: بهره وری بهتر ، روش های آسان تر کار ، روال بی حسی کمتر ، افزایش اطلاعات و تجربه کاربری بهتر. راه تحقق این اهداف ، رسیدن به هدف بالا ، نگه داشتن ذهن و شجاعت برای آزمایش چیزهای جدید است. امیدوارم شما به اندازه آینده من به اندازه آینده هیجان زده باشید!

حالا وقت ان رسیده است کمی راجب بهترین نرم افزار ربات ساز ایران یعنی کاربر مجازی صحبت کنیم. این نرم افزار ویندوزی بسیار ساده می باشد که می تواند تمامی برنامه ها و صفحات وب را اتوماسیون کند. در لینک زیر مشخصات کامل این نرم افزار و نسخه ازمایشی ان موجود می باشد

https://www.v-user.com/fa